פיצויים "צוק איתן"

פיצויים "צוק איתן"

11/08/14

מעכשיו ניתן לקבל מקדמה עבור פיצויים לנזק עקיף עבור בעלי עסקים מאזור הדרום

שספגו פגיעה כלכלית במהלך מבצע  "צוק איתן"

רשות המיסים פרסמה את התקנות, הטפסים וההנחיות להגשת תביעה לפיצויים בגין נזק עקיף (שכר עבודה, ירידת מחזורים, הוצאות שוטפות וחקלאות), שנגרם לענפי המסחר, התעשייה, השירותים, החקלאות והתיירות בין התאריכים: 08/07/2014 ועד לסיום המבצע "צוק איתן" או עד 31/08/2014 (המוקדם מבין השניים).

הפיצויים הם בהתאם להחלטת הממשלה על תשלום פיצויים בשל נזקים עקיפים שנגרמו לעסקים בדרום בשל המצב הביטחוני, ולאור תקנות מס רכוש וקרן פיצויים שאושרו על ידי ועדת הכספים ב-03/08/2014.

הבשורה לבעלי עסקים היא האפשרות להודיע לקרן הפיצויים על נזק ולבקש מקדמה עוד בטרם הגשת התביעה עצמה! בעלי עסקים שפוצו במבצע "עמוד ענן" יהיו רשאים לדרוש מקדמה בשיעור של עד 80% מהפיצויים שאושרו להם אז. גם לבעלי עסקים שלא הגישו תביעה בעקבות מבצע "עמוד ענן" ולבעלי עסקים חדשים, ניתן מענה וגם הם יהיו זכאים למקדמות,  20% מהסכום הצפוי.

משה אשר, מנהל רשות המסים, ציין את העובדה כי לראשונה אושרו הפיצויים בשל נזק עקיף במקביל להמשך הירי לערי ישראל, ולא בתום המבצע כפי שהיה נהוג עד כה וכן, ציין את תשלום המקדמות לפני הגשת תביעה, שמטרתו להקל על בעלי העסקים ולהעניק להם מענה בטווח הקצר.

חשוב לציין, כי כל המעוניין בהגשת תביעה למקדמה מחויב בהגשת תביעת פיצויים סופית לאחר 15/09/2014.

במהלך הימים הקרובים צוות משרדינו יצור קשר עם כל אחד מהלקוחות שלנו בטלפון, על מנת לתת הסבר מפורט יותר.

0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!

כתיבת תגובה