ניהול עסק על פי הוראות ניהול ספרים (עם חיוב לנהל ספר הזמנות)

ניהול עסק על פי הוראות ניהול ספרים (עם חיוב לנהל ספר הזמנות)

לקוח נכבד,
בזמן האחרון רשויות המס ערכו מספר תיקונים בכללים של ניהול חשבונות שותף. בהקשר זה, אזכיר בפניכם כללים עיקריים שאתם צריכים לפעול לפיהם:
1.     כסף מזומן או כל אמצעי תשלום אחר שמגיע מלקוח כרוך בכך שהלקוח יקבל קבלה במקום (או חשבונית מס-קבלה בהתאם, אם הלקוח הוא עוסק מורשה). יש חובה למלא נכון ובהרחבה כל המסמכים שאתם נדרשים למלא על ידי רשויות המס.
2.     במקרה של קבלת שקים בקבלה שניתנת ללקוח ירשמו כל פרטי השיק. לחשבונכם בבנק צריכים להגיע אך ורק שקים שמוזכרים בקבלות. אם אתם צריכים להפקיד לחשבון שקים שלא שייכים לעסקיכם,חייבים לשמור מידע על מי שהביא את השקים הנ"ל ובאיזה עניין. חייבים לשמור על מסמכים עם נתונים של השקים שהופקדו בחשבון בנק.
3.     חלה חובה לנהל ספר הזמנות. את הספר הזה ניתן להזמין בכל בית דפוס. ברגע בו אתם מגיעים להסדר עם הלקוח איזו עבודה תבוצע ובאילו פרקי זמן, הנתונים האלה חייבים להירשם גם בספר הזמנות. בנוסף לכך יש לציין את שם של מזמין העבודה, כתובתו, מספרי טלפון שלו, תיאור של סוג וגודל העבודה. צריך גם לבדוק שהמזמין יחתום על ספח ההזמנה. בהמשך, כשהמזמין ישלם כסף עבור ההזמנה, צריך לרשום בקבלה שתינתן לו את מספר ההזמנה שעבורה שילם. כל המסמכים הרלוונטיים צריכים להיות בעברית.
4.      בכל רגע נתון כל ספרי ניהול החשבון חייבים להיות במקום שבו אתם מבצעים את העבודה.
אם יש לכם שאלות כלשהם בניהול נכון של עסקיכם מבחינת רשויות המס, משרדינו ישמח לעמוד לשירותכם.
בברכה,
גולקו לריסה
יועצת     מס

0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!

כתיבת תגובה